niedziela, 3 czerwca 2018

Wiersz o Mamie - wyniki !!!

Witajcie!
Bardzo się cieszę, że tak licznie napisaliście wiersze o Waszych kochanych Mamusiach!
Konkurs, jak to konkurs... trzeba było wybrać zwycięzców, jednak uważam, iż jesteście nimi WSZYSCY! 
Podsumowując całoroczny konkurs na naszym blogu, z pełną świadomością mogę napisać, iż WSZYSCY jesteście WZOREM do naśladowania. 
Mam nadzieję, że w przyszłym roku szkolnym będziecie tak samo aktywni i twórczy oraz przeczytacie tak wiele książek, jak w tym roku!

A teraz ogłaszam już wyniki ostatniego konkursu:

Miejsce I i komplet 3 punktów dodatkowych - Natalka Pracka kl. 3a

Miejsce II i komplet 2 punktów dodatkowych - Julian Hańderek kl. 2 i Danusia Magnes kl. 2

Miejsce III i 1 punkt dodatkowy otrzymują pozostali uczestnicy konkursu, a więc:
Wiktoria Młyńska kl. 3a
Szymon Strypling kl. 2
Ada Białczak kl. 2
Paulina Bąk kl. 3b
Olivka Nowak kl. 1a
Wiktor Stroński kl. 3a
Bartek Kubiczek kl. 1b
Dawid Wierciński kl. 3a
Jagoda Jakubiec kl. 1a
Kuba Miklusiak kl. 1a
Ola Ogórek kl. 3a

Serdecznie Wam gratuluję!

Oto wiersze nagrodzone I i II miejscem:


"Moja Mama"

Oto historia mojej rodziny,

której pokrótce przedstawię ryciny...

Moja mama jedną z wielu jest nauczycielek,

co dzień w szkole uczy dzieci angielskich literek.

Nosi książki i zeszyty, sprawdziany poprawia

i z radością swoim uczniom piąteczki wystawia.

Zaś do taty głośno woła: "Ustawić się w szereg!"

Bo to żołnierz w Wojsku Polskim, ma mundur i beret.

Gdy dowodzi wszystkim wartko w armii dyryguje,

a od święta w rytm kompanii żwawo maszeruje.

Za to w domu rządzi mama, o czym wiedzą wszyscy,

wspierać ją więc i szanować jest dziś faktem oczywistym.

Lubi śpiewać, tańczyć, biegać oraz pływać w lato

choć przy trójce latorośli nie ma czasu na to.

Sprząta, pierze, ugotuje, ciasto też upiecze,

zawsze wszystko robi zwinnie ku naszej uciesze.

100 lat zatem głośno mamie dzisiaj zawołamy!

I z uśmiechem bukiet kwiatów chętnie jej też damy.



"Moja wyjątkowa Mama"

Jest tyle wierszy o mamie
a przecież każdy to wie
że to on ma wyjątkową mamę.

Moja Mama jest cudowna, jedyna i piękna
zawsze radosna i uśmiechnięta.
Nawet gdy jest zmęczona czy tez bardzo wykończona
zawsze znajdzie dla mnie czas.

Moja Mama jak to mama
zawsze wszytko robi sama.
Zawsze krząta się od rana,
często bywa zatroskana.

Moja Mama nigdy nikogo nie zostawi w potrzebie,
czy to staruszek czy Ja,
czy mały kotek
czy inna istotka.

Moja Mama sny rozumie,
Moja Mama wszystko umie.
Ona uśmiech dla Mnie ma.
Ona zawsze wszystko da.

Ona czuwa przy mym boku,
Ona drogę wskaże w mroku,
Ona sobą mnie ogrzeje,
Ona świat mi pomaluje
I przytuli bardzo czule.

Mnie to szczęście dziś jest dane
mieć tak wyjątkową Mamę.


"Mama Aga"

Kto jest przy mnie, gdy ja sama?
Oczywiście moja mama.
Jestem smutna. Kto po cieszy?
Moja mama z radą śpieszy.

Jestem gł
odna.
Przecież
wiecie,Moja mama
gotuje najlepiej w świecie.
Jest klasówka. Kto pomoże?
Mama pomaga jak może.

Jestem chora.
Kto
się smuci?
Mama piosenki mi nuci.
Laurkę i całusa dzisiaj jej dam.
Przecież jest najlepszą z mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz