poniedziałek, 14 stycznia 2019

Zadanie dodatkowe - wyniki !!!

Witajcie Kochani!!

Cieszę się, że tak chętnie opisaliście, co ciekawego wydarzyło się w Waszym życiu w minionym roku...

Miałam trudny wybór, aby wyłonić najciekawsze prace.

Zdecydowałam jednak przyznać dodatkowe punkty następującym osobom:

Miejsce I - Piotruś Kastura kl. IIa (5 punktów)

Miejsce II - Marysia Wójcik kl. IIa (4 punkty)

Miejsce III - Bartek Kubiczek kl. IIb oraz Szymon Strypling kl. IIIa (3 punkty)

Dodatkowo przyznaję 2 punkty następującym osobom:

Danusia Magnes kl. IIIa
Julian Hańderek kl. IIIa
Jakub Miklusiak kl. IIa
Jagoda Jakubiec kl. IIa

Gratuluję Wam bardzo serdecznie !!

A oto praca nagrodzona 5 punktami:



Gdy w oddali słychać strzały,
Gdy na niebie gra kolorów...
Każdy żegna już rok STARY
I szykuje się na NOWY!
To jest moment wyjątkowy,
Chwila dobra na wspomnienia
I dlatego podsumuję
Moje wszystkie przemyślenia.
2018-dla mnie rok to był wspaniały!
Za kartę pływacką zebrałem pochwały!
Do szkoły pierwszy raz samodzielnie poszedłem,
Rower opanowałem,
Zwiedziłem Sarbinowo
I w morzu pływałem.
Braciszka drugiego mama urodziła
I nasza rodzinka znów się powiększyła!
W szkolnych jasełkach Józefa zagrałem
Oraz z innymi kolędy śpiewałem.
W sylwestra do godziny dwunastej nie spałem,
Wszystkie ważne chwile sobie wspominałem.
Fajerwerki z rodzicami podziwiałem
I razem z nimi 2018 rok pożegnałem.

Piotr Kastura




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz