niedziela, 29 grudnia 2019

Zadanie dodatkowe - wyniki !!!

Witajcie po świętach Drodzy Czytelnicy!

Cieszę się, że mogłam otrzymać od niektórych z Was 
piękne wierszyki o Świętym Mikołaju.

Ponownie zaskoczyliście mnie swoimi pomysłami.

Gratuluję Wam serdecznie.

Oto Wasze prace:



"Święty Mikołaj"


Jestem Mikołaj Święty
i rozdaję prezenty.
Daję dzieciom paczki
od mych Elfów gromadki.
Kto ten prezent otrzymuje,
ten się bardzo raduje.
Marzenia spełniać umiem
i bardzo dzieci lubię.

Autor: Zuzia Tokarz kl. 2a



Święty Mikołaj ma czapkę,
a ja na prezenty chrapkę.
Mikołaj ma renifery,
a ja mam lalki cztery.
Mikołaj ma siwą brodę,
ja lubię zimną wodę.
Mikołaj ma elfy małe,
a ja mam misie białe.
I wspólnie z Mikołajem
pieczemy pierniczki małe.

Autor: Zuzia Strypling kl. 1a


"Mikołaj"

Mikołaj Święty,
Rozdaje prezenty.
Dla dużych i małych,
Ma zawsze ich sterty.

Autor: Nina Rauer kl. 3a


Mikołaju Święty przynieś nam prezenty,
dla mnie i dla mamy, bo rózgi już mamy.
Dla taty drobiazg, co go zaskoczy, 
żeby miał wesołą minę i czas na psoty.
Mikołaju Święty przynieś nam prezenty.

Autor: Kuba Miklusiak kl. 3a




Drogi Święty Mikołaju,
U Nas dziś pogoda niczym w maju.
Ubierz lepiej krótkie gatki,
Bo na leki będziesz miał wydatki.
Będziesz tachał ciężki worek,
A wigilia jest we wtorek.
A w ten dzień nie byle jaki,
Ciepło da nam się we znaki.
Zgrzejesz się w tym ciepłym futrze,
I L4 masz pojutrze.
A na święta drogi druhu,
Lepiej biegać w pełnym ruchu,
Niż w gorączce leżeć w łóżku,
Pod kołderką z gęsiego puszku.

Autor: Jagoda Jakubiec kl. 3a

Autorzy powyższych wierszyków otrzymują ode mnie 5 dodatkowych punktów !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz