poniedziałek, 8 czerwca 2020

PODSUMOWANIE KONKURSU CAŁOROCZNEGO

Witajcie moi drodzy!

Na wstępie chciałam wszystkim Wam podziękować za udział w naszym szkolnym konkursie czytelniczym i ogromnie pogratulować wyników!

Jestem pod wrażeniem Waszej aktywności w czytaniu oraz pomysłowości w tworzeniu własnych prac literackich.

Cieszę się niezmiernie, że tak dużo osób brało udział w konkursie na naszym blogu.

Wszyscy byliście świetni, jednak musiałam wybrać osoby, które  przez cały rok zdobyły najwięcej punktów.

Tak więc ...

Ogłaszam, że miejsce I w konkursie oraz tytuł Książkowego Mola 2020 z 57 punktami zajmują

Zuzia Tokarz z klasy 2a oraz Jagoda Jakubiec z klasy 3a

II miejsce w konkursie z 52 punktami zajmuje Ola Urbańska z kl. 2a

III miejsce z 48 punktami zajmuje Mateusz Stokłosa z klasy 3b

Przyznałam jeszcze dwa wyróżnienia. Otrzymują je:

Zuzia Strypling, która zdobyła 47 punktów
oraz 
Szymon Bożek, który zdobył 44 punkty

SERDECZNIE WAM GRATULUJĘ!!!

A oto pozostałe miejsca w konkursie:

- Kuba Miklusiak kl. 3a  - 31 punktów
- Nina Rauer kl. 3a - 25 punktów
- Bartłomiej Kubiczek kl. 3b - 15 punktów
- Natalia Brońka kl. 3b - 10 punktów
- Alicja Kamińska kl. 1a - 5 punktów

Gratuluję Wam również bardzo serdecznie!!!

Już teraz zapraszam Was do wzięcia udziału w przyszłorocznym konkursie na naszym blogu. Mam nadzieję, że równie chętnie weźmiecie w nim udział.

Teraz rok szkolny powoli dobiega końca. Ze swojej strony życzę Wam pięknych ocen na świadectwie i miłego odpoczynku podczas wakacji. Nie zapomnijcie o czytaniu książek !!!

Pozdrawiam Was serdecznie!

Magdalena Michałowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz