środa, 27 grudnia 2017

Książka nr 3 - wyniki

Witam Was moi Drodzy.
Oto poprawne odpowiedzi do książki nr 3:

1. Redakcja czasopisma znajdowała się w Warszawie.

2. Czarny Nosek odpowiadał na listy od dzieci.

3.Pokoik dla Misia przygotował pan Michał - malarz.

4. Małgosia mieszkała na 4 piętrze.

5. Rozalinda to lalka Małgosi.

6. Czarny Nosek autobusem wybrał się na wizytę do cioci.

7. Julcia nazwała Misia "Kosmaczek".

8. Podczas wyprawy łódką drzewo porwało Misia. Po burzy, Czarny Nosek dosiadł wiewiórkę i galopował na niej po drzewach, aż w końcu wiewiórka się zmęczyła i Miś spadł na trawę koło ławki, pod którą się schował. Tam też znalazła go Małgosia.

9. Małgosia i Miś pojechali pociągiem na wakacje w góry.


Bardzo podobały mi się Wasze recenzje przeczytanej książki, serdecznie Wam dziękuję za ciekawe odpowiedzi. Oto kilka z nich:

"Książka pt.''Pamiętnik Czarnego Noska" autorstwa Janiny Porazińskiej bardzo mi się podobała,ponieważ napisana jest w formie pamiętnika,który czyta się jednym tchem.Wszystkie przygody Misia są niezwykłe ,a czytając je ma się wrażenie,że się w nich uczestniczy.Moim zdaniem jest to wspaniała książka dla dzieci i tak mi się spodobała,że na pewno do niej powrócę , żeby jeszcze raz przeżyć super przygody głównego bohatera-Czarnego Noska."

"Książka "Pamiętnik Czarnego Noska" bardzo mi się podobała. Przygody Misia były fajne i zabawne. Książkę czytało się szybko bo przygody Misia były interesujące. Czytałam o Misiu wieczorami przed snem do późna przez co nie zawsze się wysypiałam ale było warto!"


"Książka pt."Pamiętnik czarnego noska" bardzo mi się podobała. Czarny Nosek miał bardzo fajne i ciekawe przygody. Czytając tą książkę z rodzicami miło spędzaliśmy czas, gdyż zawiera wiele humorystycznych i wzruszających wątków."

"Książka o Czarnym nosku była bardzo fajna. Misiu miał bardzo dużo ciekawych i trochę śmiesznych przygód. Najbardziej podobało mi się kiedy zgubił się w lesie.Fajna była też przygoda na wakacjach w górach."

"Książka podobała mi się bardzo, ponieważ mam w domu podobnego misia. Jest ze mną prawie od urodzenia. Ja również zabieram go w różne miejsca ze sobą i mamy wspólne przygody. Z tym, że ja do tej pory go nie zgubiłem i mam nadzieję, że nie zgubię."


Kompletem 10 punktów oraz oceną celującą z języka polskiego nagradzam następujące osoby:

1. Wiktoria Młyńska kl. 3a
2. Paulinka Bąk kl. 3b
3. Bartek Kubiczek kl. 1b
4. Szymon Strypling kl. 2
5. Ada Białczak kl. 3b
6. Julian Hańderek kl. 2
7. Natalka Pracka kl. 3a
8. Olivka Nowak kl. 1a
9. Kuba Miklusiak kl. 1a
10. Piotruś Kastura kl. 1a
11. Marysia Wójcik kl. 1a
12. Jagódka Jakubiec kl. 1a
13. Danusia Magnes kl. 2
14. Dawid Wierciński kl. 3a
15. Ola Ogórek kl. 3a

Serdecznie Wam gratuluję !!!

Już niedługo poznacie tytuł kolejnej książki, bądźcie czujni !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz