środa, 3 stycznia 2018

Zadanie dodatkowe - wyniki !!!

Kochani, witam Was w Nowym Roku Szkolnym !

Z całego serca przesyłam Wam serdeczne życzenia, abyście z uśmiechem witali każdy nowy dzień, a on okazywał się dla Was szczęśliwy i pełen miłych niespodzianek. Życzę Wam, abyście byli zdrowi i pełni sił do nauki, zdobywali same dobre stopnie w szkole i mieli prawdziwych, życzliwych przyjaciół! 

Jest mi niezmiernie miło, że tak wielu z Was ułożyło piękne wiersze o świętach... Miałam ogromny problem, aby wyłonić zwycięzców w tym konkursie i postanowiłam, że wynagrodzę dodatkowymi punktami wszystkie osoby, które przysłały do mnie wiersze. 
Tym samym dodatkowe 3 punkty otrzymują:

1. Wiktoria Młyńska kl. 3a
2. Natalka Pracka kl. 3a
3. Wiktor Stroński kl. 3a
4. Paulina Bąk kl. 3b
5. Szymon Strypling kl. 2
6. Ada Białczak kl. 3b
7. Danusia Magnes kl. 2
8. Piotruś Kastura kl. 1a
9. Bartek Kubiczek kl. 1b
10. Julian Hańderek kl. 2
11. Ola Ogórek kl. 3a
12. Dawid Wierciński kl. 3a
13. Jagoda Jakubiec kl. 1a

Gratuluję Wam serdecznie !!!

A oto kilka z Waszych prac:



"Świątecznie"


Gdy śnieżny łoś podchodzi,
to płatek śniegu schodzi.

Dzieci prezent dają,
bo inni go nie mają.

O Bożym Narodzeniu wiązka,
bo to jest świąteczna wstążka.

W stajence Jezus się rodzi,
i wszystko ze światem się godzi.

Na świecie radość panuje,
i szybko święta buduje.


"Biały opłatek"

Biały opłatek,
cudny opłatek,
prawdziwej miłości
jedyny znaczek.

Znak, że wybaczam
znak, że szanuję
znak, że kocham ciebie
i zawsze rozumiem.

Opłatek biały,
opłatek niewinny,
znak to jedności
całej rodziny.

Ja się nim łamię
i mama moja,
tata i babcia,
dziadek z mym bratem.

Kiedy opłatkiem
się przełamiemy,
spory w niepamięć
wrzucić musimy.

Kiedy opłatkiem
się przełamiemy,
zdrowia i szczęścia
sobie życzymy.

Kiedy opłatkiem
się przełamiemy,
na zawsze dobrymi
zostać musimy.

Kiedy opłatkiem
się już łamiemy,
bądźmy na co dzień
dla siebie dobrymi.

Ja gdy opłatkiem
łamię się z każdym,
żyć z nim w przyjaźni chcę
i zostać bliskim.

Dla mnie opłatek
to nie jest słowo,
dla mnie opłatek
ma moc cudowną!!!



"Choinka "
Choinka się spieszy
na święta do dzieci,
dzieci na nią czekają
z serca do swego domu zapraszają

Stoi choinka pięknie przystrojona
w świąteczny nastrój wprowadza nas,
pod nią prezenty schowane są
dzieci czekają na nie już;


"Mikołaj"
Mikołaj duże sanie ma
prezenty wiezie nam
ha ha ha
Ciasteczka mu pieczemy
i wszystkie razem zjemy
ha ha ha
Dzieci na Mikołaja czekają
lampki na choince zapalają
ha ha ha






"Święta Bożego Narodzenia"



Święta to magiczny czas

gdy choinka jest wśród nas.

Grudzień śniegiem żłób spowija,

w którym Jezus i Maryja.

Milkną wojny, spory, zwady

bo Zbawiciel przyszedł Mały.

Zaś na niebios wysokości

Pierwsza Gwiazda nam zagości.

Zasiadamy wówczas wszyscy

do Wieczerzy uroczystej

i opłatkiem się dzielimy

przebaczając wszelkie winy,

gdyż miłości on symbolem

dziś na każdym polskim stole.

Spożywamy też potrawy

wśród radości i zabawy.

A kolędy dźwięk rozbrzmiewa

niczym śpiew anielski z Nieba.

Niech nam narodzone Dziecię

szczęście w Nowy Rok przyniesie,

zaś prezenty spod choinki

rozweselą smutne minki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz